вторник, 13 марта 2018 г.

СЕМІНАР "Формування національної свідомості дитини через організацію роботи з мовленнєвого та художньо-естетичного спрямування"


Заклад дошкільної освіти №9 «Тополька» (завідувач Бабенко О.О.) 13 березня 2018 року гостинно відчинив двері вихователям старших груп та вчителям 4-х класів, вихователям-методистам, методистам МК відділу освіти Героєвій В. І. та Гнилицькій Л. В.,  які стали учасниками семінару «Формування національної свідомості дитини через організацію роботи з мовленнєвого та художньо-естетичного спрямування». Педагоги мали нагоду подивитися виставку «Родинне дерево», яку підготували батьки, вихователі та дітлахи закладу освіти.

        Захід проводився в формі методичної естафети «Навчаємо й виховуємо з Україною в серці», в ході якої педагоги мали можливість на лише підвищити професійну компетентність щодо формування національної свідомості дітей, а й ознайомитися з досвідом роботи вчителів та вихователів. Під час домінантного заняття у старшій логопедичній групі «З Батьківщиною в серці» (вихователь Кузнецова О. В.) та інтегрованого уроку у 1-му класі «Весна іде – красу несе» (вчитель Мітіна С. В.) учасники прослідкували систему в роботі з наступності в обох ланках освіти.


Завідувач ЗДО №9 Бабенко О. О. та заступник директора НВК «Гімназія – ЗОШ І-ІІІ ступенів №1» Кулікова С. Г. презентували систему взаємодії закладів по забезпеченню взаємозв'язку і наступності у вихованні і навчанні дітей.
Гостей зворушили прониклива музична листівка «Зацвіла в долині червона калина» (музичний керівник Куприк Г. В., вихователь Гутник І. В.) за участю дітей старшої групи та 1-го класу.

Під час методичної ниви «Від ефективності роботи з наступності – до підвищення якості освіти» (вихователь-методист Лук’ян Т. М.) вдалося розширити та уточнити знання  педагогів щодо принципів, методів, приймів і форм роботи з дітьми з осно­вних напрямів патріотичного вихован­ня дошкільників та молодших школярів.

Вправа «Мисник» допомогла підвести підсумки заходу, націлила педагогів на партнерську взаємодію дорослих та дітей.

Раціональне поєднання традиційних та інтерактивних форм у роботі сприяло підвищенню фахового рівня педагогічних працівників та оптимізації освітнього процесу.

Комментариев нет:

Отправить комментарий